Работа в София- Специалисти обслужване на клиенти с немски език
Публикувано на: 19 Юли 2011, 11:36
Във връзка с разрастване дейността на наш клиент на българския пазар, търсим да назначим:
Специалист обслужване на клиенти с Немски език (гъвкаво работно време)
Ако Вие….
• Владеете много добре немски език и желаете да го използватe;
• Желаете да развиете работното си ниво на английски език;
• Искате да работите в динамичен екип от специалисти, които винаги са готови да ви помогнат;
• Сте комуникативен;
• Сте организиран и отговорен;
• Желаете да се обучавате и усъвършенствате
... и считате, че ще се справите със следните задължения:
• Осигуряване на своевременна техническа помощ по телефон или имейл на немски език;
• Пренасочване на обажданията, които не могат да се разрешат на локално ниво;
• Изготвяне на отчети, свързани с ежедневната дейност;
• Бързо и ефективно обработване на поставените задачи;
• Записване на данните от проведените разговори в специализирана компютърна база данни.
... То ние Ви предлагаме...
• Много добро стартово възнаграждение;
• Отлична възможност за професионална реализация;
• Входящо техническо обучение;
• Гъвкаво работно време
• Приятна работна атмосфера в отзивчив екип от специалисти;
• Коректно отношение и отлични условия на труд.
Отворената позиция е в гр. София. Има възможност първоначалното интервю да бъде проведено по телефона или интернет.
Можете да кандидатствате за позицията като изпратите актуална автобиография на имейл–
aleksandar.georgiev@easyconsultbg.com
Телефон за контакти: 0888 585 003
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 23.08.2012 г.
Специалист обслужване на клиенти с Немски език (гъвкаво работно време)
Ако Вие….
• Владеете много добре немски език и желаете да го използватe;
• Желаете да развиете работното си ниво на английски език;
• Искате да работите в динамичен екип от специалисти, които винаги са готови да ви помогнат;
• Сте комуникативен;
• Сте организиран и отговорен;
• Желаете да се обучавате и усъвършенствате
... и считате, че ще се справите със следните задължения:
• Осигуряване на своевременна техническа помощ по телефон или имейл на немски език;
• Пренасочване на обажданията, които не могат да се разрешат на локално ниво;
• Изготвяне на отчети, свързани с ежедневната дейност;
• Бързо и ефективно обработване на поставените задачи;
• Записване на данните от проведените разговори в специализирана компютърна база данни.
... То ние Ви предлагаме...
• Много добро стартово възнаграждение;
• Отлична възможност за професионална реализация;
• Входящо техническо обучение;
• Гъвкаво работно време
• Приятна работна атмосфера в отзивчив екип от специалисти;
• Коректно отношение и отлични условия на труд.
Отворената позиция е в гр. София. Има възможност първоначалното интервю да бъде проведено по телефона или интернет.
Можете да кандидатствате за позицията като изпратите актуална автобиография на имейл–
aleksandar.georgiev@easyconsultbg.com
Телефон за контакти: 0888 585 003
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 23.08.2012 г.